Wednesday, February 9, 2011

my someone (^_~)v

he is my someone special..someone dat owez in my heart~ btl lh kata org dlu2..tak kenal maka xcinta.. dlu mula2 msa aku jmp dia bt pertama kalinya msa Minggu Pengurusan Pelajar Baharu, aku xprnh sedar pn akn kehadiran dia..malah yg lebih terok aku lgsg xingat apa2 pn ttg dia berbanding geng2 KPLI yg len..hihi..

sampai lh msa aku n dia sma2 ikut perkhemahan Bina Insan Guru n Unit Beruniform..
..dia..sllu bt aku tertanya2 sbb asl jmp n asl tgk muka aku ja dia akan senyum memanjang n tegur..mmg lh lumrah klau kt IPG nie budaya salam tp mslhnya  msa 2 dia tgr mesra semacam..haha..aku apa lg, asl nmpk dia ja wlpn dri jrk 1km skalipn (hiperbola jap) aku akn cb utk elak jmp dia..

tp lps sma2 bersembang dgn dia, aku sedar byk persamaan n rs dh lma knal n selesa nk ckp ngan dia..part plg best dia curi aku pnya ikat rambut..haha..alasan dia nk ckp dgn aku lh tue..



bila dia mula mcm nk ngorat2 tue, aku prnh tnya kt dia n diri aku sendiri.."xterlalu cpt ka utk semua nie??"
ntah,itu urusan Tuhan..soal hati n aku sendiri xmampu menjwbnya..

klau ditanya knp aku plh dia sbg my someone special..jwpn aku senang "i dont have any specific answer for that, coz my heart tell me so,the feeling so strong n my mind keep saying dat he's da one for me"

aku sedar..kita bertemu, bercinta n msg2 mempunyai keinginan utk bahagia..semua manusia begitu termasuk aku..tidak pernah pn terlintas utk bersama hnya utk sementara cuma..

byk yg aku telah harungi selama ini..dia antara org yg ckp memahami aku n menjadikan aku lebih matang..bkn memuji nie nk ambik ati si dia..tp hakikatnya
aku suka senyuman nya,
aku suka cara dia angkat keningnya..hahaha..
aku suka bila dia menasihati aku,
aku suka dgn sikap mengambil beratnya,
aku suka sikap penyayangnya,
aku suka sikapnya yg sentiasa menemani aku n
aku paling suka sikapnya bertanggungjawab n hormat semasa bertemu dgn keluarga ku..apa yg lebih bermakna selain drpd berkat n restu drpd keluarga tercinta?



aku tidak tahu apa yg dirancang oleh Tuhan ttg ku n dia..kami hnya mampu merancang dan Tuhan menentukan segalanya..
aku sayang n cintakan dia..

Tuhan...kiranya benar dia orangnya,aku bermohon kpd Mu agar Kau panjangkan lh jodoh aku n dia, ttp kiranya bkn aku harap Kau tunjukkan lh dgn cara yg betul ttp aku ttp berdoa agar dia adlah satu2nya lelaki yg akn menjadi pendampingku,pembimbingku,perlindungku n menjadi suami ku..Terima kasih Tuhan krn mempertemukan n menjadikan kebesaran serta kasih sayangMu terlahir melalui hubungan aku dgn dia.. =)


Lyester Sopital..The best thing about me is you..thank you for loving me for who i am..

5 comments:

dreamforstar said...

grossss :)

Diana Hamandang Ak Danggang said...

jeles~haha.. ;p

Anonymous said...

Semoga berbahagia. jagalah sahabat saya ni baik2 k? Lyes and Diana. Kalau kawin jgn lupa jemput k?

Inspirasi Lyn said...

haha...diana please....hahaha...buk i sokong u!

Diana Hamandang Ak Danggang said...

syam: tenkiu~hihi...ea,nanti jemput.doa2kan lh k?
am : owh,smpey ati nganok roomate tumpangan bilik no.9 tk?lak ttp mek pintu bilik sak xpat keluar g..hihi..

Post a Comment